.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
40 پروژه ورزشی در گیلان افتتاح می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان از بهره‌برداری 40 پروژه ورزشی طی هفته دولت امسال در استان خبر داد.

به گزارش
شمال نیوز به نقل از مهر، رضا محمدی‌ اصل ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: هفته دولت امسال 40 پروژه ورزشی با اعتبار 120 میلیارد تومانی همزمان افتتاح می شود که با بهره ‌برداری از این پروژه ‌ها حدود 17 سانتیمتر به سرانه ورزشی استان اضافه می ‌شود.

وی افزود: علاوه براین، بازسازی و بهسازی سالن‌ ها و استادیوم ‌های ورزشی استان، نصب صندلی، ساخت سرویس های بهداشتی و بهسازی رختکن استادیوم تختی انزلی از دیگر فعالیتهای انجام شده اداره کل تربیت بدنی استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: برای بهسازی سالن‌ های ورزشی لشت‌ نشا، کوچصفهان، خمام، پیربازار و ماسال 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته و تکمیل پروژه ‌های نیمه تمام ورزشی مهمترین کار در سال 90 است.

وی همچنین با اشاره به جمعیت دو میلیون و 500 هزار نفری استان گفت: سرانه فضای ورزشی گیلان یک میلیون و 230 هزار متر مربع است که براساس برنامه چهارم فضای ورزشی از 50 سانتیمتر برای هر نفر باید به یک متر برسد.

محمدی اصل اظهارداشت: بیش از 800 هزار متر مربع از این فضای ورزشی در دولت نهم و دهم ایجاد شده که دو برابر سال ‌های گذشته است و نشان از انقلابی بزرگ در ورزش کشوردارد.

وی در ادامه از اجرای مصوبات دور نخست و دوم سفر هیئت دولت به استان خبر داد و یادآورشد: سرانه ورزشی گیلان نسبت به استانهای دیگر کمتر است که باید در این راستا تلاشهای بیشتری صورت گیرد./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.3 seconds.